Re: tusze epson i canon - co z nimi?

Autor: syzygy (pcjack_at_polbox.comm)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 11:03:04 MET

Użytkownik "Volcan Computers"
<volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl> napisał w wiadomości
> Najczęściej i tak to nic nie da jak założysz byle jaki atrament - i tak
> zaschną na amen.
Potwierdzam, sam uzywam do Epsona Jet Tec, wcześniej miałem Ink Tec- działa
bez problemu już 4 lata. Wcześniej miałem nieprzyjemność wsadzić tam Armora
i zatkało się na amen, dopiero Jet Tec go jakoś przepchał...

[ciach]
> Strzykawkologia nie jest taka zła - Dobre zestawy (Inktec - zawsze
polecam)
> mają tak opracowane napełnianie że z zamkniętymi oczami wykonuje się je w
10
> minut a z otwartymi w 3.
Cóż z tego, jeśli ludzie nawet na tym muszą zrobić kasę...Dobry baniak do
Epsona kosztuje raptem 5-15 zł więcej ( w zależności od modelu), ale to już
widać za dużo, jak za jakość.

--
www.konsola.net