Jaka karta pod Asusa A7V8XGold - Leadtek Winfast A380 Ultra TDH VIVo czy HIS Excalibur Radeon 9800XT od ATI ?[LONG]

Autor: kaz3k (kaz3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 11:11:31 MET

Witam Wszystkich!

Mam problem... w niedlugim (albo dlugim ;-)) czasie chce sobie sprawic
Grafike:
Winfasta A380 lub Radka 9800XT.
Sek w tym, ze nie bardzo wiem ktora bedzie pasowac do mojej plyty glownej:
A7V8XGold.

W instrukcji plyty niby pisze:
" This motherboard has an Accelerated Graphics Port (AGP) slot that
supports +1.5V AGP cards. When you buy an AGP card, make sure that
you ask for one with +1.5V specification.[...]
If you installed an incorrect AGP card, such as a SiS305-based AGP card
or any other 3.3V AGP card, the onboard red LED [...] lights
up, an indication that the card is not supported on the motherboard.[...]"

Z tego co widze karta nie moze byc zasilana napieciem 3.3V albo "posiadac"
kostki SiS305... czyli - choc nie wiem jakie ma napiecie - pasuje mi tu
A380.
W instrukcji niby pokazali przykladowa karte, ktorej laminat wsuwany do
portu
AGP podzielony jest na 4 czesci z czego 3 czesci laminatu sa "uzbrojone" w
jezyki
przewodzace prad a 4-ta czesc to standardowa "eLka" pod zatrzask.
Tylko, ze patrzac bezposrednio na plyte widze AGP do ktorego "optycznie"
pasowalby mi Radek 9800: slot AGP jest przedzielony jeden raz - czyli
laminat grafiki musialby miec (wg. mnie) 3 czesci w tym eLka pod zatrzask -
- 2 jezyki uzbrojone.

Rece mi opadaja....
Prosze Pomozcie!
Z gory Wielkie Podziekowania za Re: