Re: walka z temp. - wniosek wymiana płyty głównej...

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 19:50:04 MET

Dnia Mon, 2 Feb 2004 09:25:42 +0100, Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl>
napisał:

> Na Epoxie 8RDA3+, Barton 2500+ podciagniety do 2800+
> w idle ma 54-56.
> Niestety nigdy nie jest w idle z racji tego ze zaczalem
> bawic sie w folding_at_home i 24/dobe komputer liczy jakies
> bzdurki. W zwiazku z powyzszym temp. nie spada ponizej 64,

Mam też Bartona 2500+ podciągniętego na 2000 lub 2200Mhz (zależnie od
fantazji),
tyle, że na MSI K7N2 DELTA, leci cięgiem folding_at_home i nie przekracza 56°.

> powietrza nie moze byc mowy, do tego zasilacz Huntkey-a LH6400
> z wolnoobrotowym leżącym wentylem 120mm. To cacko niezmiernie ciche
> ale niestety nie wyciaga powietrza.. a nie mam miejsca w budzie na

Też jadę na tym cacku i nie mam żadnych dodatkowych wentylów.
I tak sobie myślę, że chyba na niższą temperaturę u mnie mogą mieć
pozytywny
wpływ okrągłe kable na dyski i ten 120mm wentyl bez problemów wyciąga
ciepełko.

--
Pozdrowienia
Wojtek