Re: walka z temp. - wniosek wymiana płyty głównej...

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 09:25:42 MET

Użytkownik <gizbucha_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> posiadam procka 2500 barton, msi kt6 delta, wentyl glacial iglo silent
breeze
> II i problem z temp....
> mam normalnie w windzie 54 stopnie w stresie dochodzi do 60...a jak
puscilem
> athlona na 3200 bez podnoszenia napiecia no to juz bylo za goraco...

no i gdzie tu problem ?
calkiem przyzwoita temperatura...
porownujac to do moich odczytow to nawet powiedzilabym ze chlodno ;).

Na Epoxie 8RDA3+, Barton 2500+ podciagniety do 2800+
w idle ma 54-56.
Niestety nigdy nie jest w idle z racji tego ze zaczalem
bawic sie w folding_at_home i 24/dobe komputer liczy jakies
bzdurki. W zwiazku z powyzszym temp. nie spada ponizej 64,
a ostatnio zrobilo sie cieplej i juz widze 68.
Jak wlacze NFS-Undergrounda to nawet 71.

Wiem ze to wina budy, ktora pamieta czasy PII 266, a wiec o cyrkulacji
powietrza nie moze byc mowy, do tego zasilacz Huntkey-a LH6400
z wolnoobrotowym leżącym wentylem 120mm. To cacko niezmiernie ciche
ale niestety nie wyciaga powietrza.. a nie mam miejsca w budzie na dodatkowe
wentyle.

Reasumujac... Twoje wskazania nie odbiegaja od normy i nie powinienes sie
nimi przejmowac. Sa jak najbardziej dopuszczalne.

pozdr.
Przemek_Szrk vel Szarkiz01