walka z temp. - wniosek wymiana płyty głównej...

Autor: gizbucha_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Feb 2004 - 09:05:43 MET

witam

posiadam procka 2500 barton, msi kt6 delta, wentyl glacial iglo silent breeze
II i problem z temp....
chyba tocze nierowna walke, nie mam sily na kupno milona wentylatorow do
obudowy czy wycinania dziur z boku (problem poruszalem na grupie i ponoc msi
zawyza temp ale juz nie wiem komu wierzyc....)
wentyl mam dobry i cichy (cisze cenia ponad wszystko) ale niestety plyta sie
grzeje, ok 46-50 stopni na plycie takze nie ma sily zeby procek mial mniej:(

mam 1 wentyl wyciagajacy, przez kilka dni mialem tez wciagajacy powietrze ale z
mizernymi skutkami... za to chalas wiekszy:)

mam normalnie w windzie 54 stopnie w stresie dochodzi do 60...a jak puscilem
athlona na 3200 bez podnoszenia napiecia no to juz bylo za goraco...

postanowilem sprzedac plyte i wentyl i kupic asusa kt600 + wentylator zalmana
7000 alcu (110 zyla)

prosze o opinie i porady czy moj wybor jest dobry: asus na pewno sie tak nie
grzeje, jest stabilny, mozna krecic, ma dobry dzwiek no i najwazniejsze ze
wentyl tego zalmana pasuje jak ulał:)

dzieki i pozdr
marcin