Re: HD + DOS 6.22 - pytanie do weteranów

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 09:32:48 MET

Użytkownik "Zhan" <zhan_at_op.pl> napisał w wiadomości
> tak, na dysku 8gb partycje po 2gb beda widoczne... musisz jedynie uwazac w
> przypadku kiedy dysk jest wiekszy bo wszystko powyzej 8 gb zostanie
> wykasowane...

Zastanawia mnie jescze kwestia ilości tych partycji. Czy nie było tak, że
dos rozpoznawał tylko 4 partycje jednego dysku? Jeśli tak, wychodziłoby na
to, że max. rozmar dysku wykorzystanego przez 6.22 to właśnie 8GB.

Rzecz w tym, że gdy pojawiły się dyski tej wielkości, nikt nie bawił się już
w dosa i nie sprawdzał empirycznie takich kombinacji...

Pzdr

A.