Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 13:07:18 MET

Norbert wrote:
> Bezstronnoscia jest napisanie intel i amd to firmy robiace tak samo
> dobre procki z czego czasem jeden a czasem drugi na prowadzeniu a nie
> pisanie shit itp.

w domysle twoj post stwierdzal ze ok dla bidnych jest amd a ja jestem
kasiasty - to bylo przeslanie twojego posta ktorego nie zalapalem wczesniej

> Chyba niewiele zrozumiales z mojego posta
> Zreszta napisalem ze wojny nie mam ochoty tutaj czytac bo to naprawde
> nie ma sensu...o gustach sie nie dyskutuje.

bo my wiemy ze ty wiesz lepiej a my nie wiemy nic o tym ze nie wiemy

> Czy napisalem gdziekolwiek ze jak ktos wybiera intela lub amd jest
> glupi? Moze tak zaczniesz czytac dokladnie , wyciagac wnioski i nie

stwierdziles ze przekonania szpona to zludne nadzieje a nadzieja matka
glupich - ja bym to odebral osobiscie

> Emocji w moim poscie jakos nie zauwazylem.. jak wspomnialem czytaj
> dokladnie i nie przeinaczaj.

Nie przeinaczam ze prostujac innego czlowieka napisales post 2 razy dluzszy
niz on.

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -