Re: modernizacja - Athlon czy P4?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 23:03:06 MET

W artykule news:40126f0f$1_at_news.home.net.pl,
niejaki(a): Maciej "yaq" z adresu <tp.sa_at_wp.pl> napisał(a):

> Gdzie on Ci to wpiera? wyraza swoja opinie i tyle (rownie dobrze
> moglbys oskarzac kazdego polityka w tym kraju - wszyscy wiedza jak ma
> byc, zeby bylo dobrze ale jest zle:)

Bezstronnoscia jest napisanie intel i amd to firmy robiace tak samo dobre
procki z czego czasem jeden a czasem drugi na prowadzeniu a nie pisanie
shit itp.

> czyt. Oczywiscie jestem bezstrony a dalsza czesc wiadomosci powstala z
> nudow.

Chyba niewiele zrozumiales z mojego posta
Zreszta napisalem ze wojny nie mam ochoty tutaj czytac bo to naprawde nie
ma sensu...o gustach sie nie dyskutuje.

> Bezstrony, zawsze wybierajacy to co lepsze, przyzwyczajony do intela i
> wystawia opinie (oczywisie bezstronna), ktora stwierdza ze jezeli
> ktos ma inne zdanie jest glupi, nie stac go i wogole czego on
> tutej?:) Widac ze wlozyles w ten post wiecej energi i emocji niz twoj
> poprzednik:P

Czy napisalem gdziekolwiek ze jak ktos wybiera intela lub amd jest glupi?
Moze tak zaczniesz czytac dokladnie , wyciagac wnioski i nie ubarwiac
historii bo w taki sposob zadnemu rozsadnemu czlowiekowi sie dyskusji
prowadzic nie chce.
Emocji w moim poscie jakos nie zauwazylem.. jak wspomnialem czytaj
dokladnie i nie przeinaczaj.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****