Re: [OT][NTG]Mitsubishi Carisma vs. Toyota

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 02:20:18 MET

On 24 Jan 2004 23:57:08 +0100, Krzysiek Szczepanek wrote:

[...]
> To bys sie przytoczyl do Gdanska :)

Natychmiast !!!
Mam zamiar się upić z każdym, kogo znam ;))

> No uwaga bo nas Sokol z gory dziabnie za Gliwice ;)

Zawsze mówiłem, że Radek to spokojny chłopak, a tyki chmielowej nie
"widziałem" od roku :( No to kto nas dziabnie ? ;)

> Ano szkoda Witek sie nei stara, Czeqtora tez gdzies wcielo :/ Pewnie
> wyjechal kase robic i sie nawet nie porzegnal.

Do Richtich Fajnych Niemiec ? Ech, możliwe. Nudno bez Niego...

> Ehhh... na zasluzonej emeryturze :) Niestety przychodzi taki czas, kiedy
> Red Arrowy mowia dosc i musza udac sie na spoczynek :|

Szkoda, ładny był... A potomka się dorobił ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!