Re: upgrade za 800 zl

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 02:32:50 MET

On Sun, 25 Jan 2004 00:41:17 +0100, MarkX wrote:

[...]
> Mam do wydania 500 zl + pieniadze z komponentow ktore sprzedam ,a wiec
> procek i grafika. Razem jakies 800 zl. Jaki procek i jaka grafe za to kupic
> ,zeby bylo szybciej w grach? Reszta wydajnosci mnie nie interesuje ,bo
> obecnie ten sprzet co mam spokojnie mi wystarcza do codziennej pracy.
> Chcialbym sobie jednak czasem pograc w cos i chcialbym zeby to jakosc
> chodzilo. Co grupa proponuje?

Za 800 zł nie kupisz dużo szybszego procka i grafiki - popieram kolegów.
Ten Athlonik jest OK - wszystko zainwestuj w grafę. Zresztą nawet jakaś
tania GF2Ti da Ci zauważalnego kopa.

IMO - jeśli Athlon to T-Bred, natychmiast go podkręć, (chyba, że to
Palomino, to kicha). A cała forsa na Radeona 9600 PRO.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!