Re: [OT][NTG]Mitsubishi Carisma vs. Toyota

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:51:57 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:

> Natychmiast !!!
> Mam zamiar się upić z każdym, kogo znam ;))

OK, mam to na pismie i kilka set swiadkow :)

> Zawsze mówiłem, że Radek to spokojny chłopak, a tyki chmielowej nie
> "widziałem" od roku :( No to kto nas dziabnie ? ;)

Spokojny nie spokojny, "Sokol" to drapieznik :>

> Do Richtich Fajnych Niemiec ? Ech, możliwe. Nudno bez Niego...

Taaa... brak mi jego "oryginalnych" pogladow :)

Swoja droga Ciekae, czy zabral swoje wszytskie Kanty? Bo chyba nie mogl
by bez nich zyc :>

> Szkoda, ładny był... A potomka się dorobił ?

Narazie jezdze Polonezem (jezdze bo to nie moj sprzet:) Super maszyna na
snieg :) Taki jest ciezki, ze nie mam strachu, ze mnie ktos zmiecie no i
rewelacyjnie sie trzyma drogi :>

Generalnie to chcial bym cos mniejszego i mniej palacego o bardziej
finezyjnych ksztalatch ale jakos nie moge sie dorobic :> Zamalo zarabiam
albo za duzo wydaje... a raczej jedno i drugie :)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,