Re: [OT][NTG]Mitsubishi Carisma vs. Toyota

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 23:57:08 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:

> Witaj Krzysiu :)

Witam Rafalku :)

> Gdyby były zmiany, pierwszy byś o tym wiedział ;)
> Niestety, nowych Avensisów nie sprzedają od ręki, i trzeba jeszcze
> trochę poczekać.

Uuuu... widze powazna zmiana :)

> Ale nie martw się: jak w końcu do niej wsiądę, cały świat się dowie ;)

To bys sie przytoczyl do Gdanska :)

> Myyyy ??? Nigdy !!! Co, ja z Gliwic jestem ??? :)

No uwaga bo nas Sokol z gory dziabnie za Gliwice ;)

> Szkoda, że maniack padł, wszyscy bylibyśmy bardziej na bieżąco :(

Ano szkoda Witek sie nei stara, Czeqtora tez gdzies wcielo :/ Pewnie
wyjechal kase robic i sie nawet nie porzegnal.

> A jak tam Red Arrow Monster ?

Ehhh... na zasluzonej emeryturze :) Niestety przychodzi taki czas, kiedy
Red Arrowy mowia dosc i musza udac sie na spoczynek :|

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,