Abit NF7-S - czy powinna piszczeć bez grafiki?

Autor: mrucin (mrucin_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 13:59:59 MET

Witam!
Mam problem z Abitem NF7-S, który nie chce wystartować po włączeniu.
Wiatraki zaczynają pracować ale na monitorze nie pojawia się żaden obraz.
Płyta nie daje żadnych sygnałów dźwiękowych.
Sprawdziłem pozostałe podzespoły na innym komputerze (procesor Barton 2500,
Radeon 9200, pamięc DDR 256 MB (400), zasilacz 350 Watt) i działają.
Zauważyłem, że przy wyciągniętej karcie graficznej płyta w ogóle nie
piszczy.!!!!!
Dzieje się tak gdy wyciągnę kość pamieci.
Czy to jest prawidłowy objaw???

Marcin