Re: LCD Klasa I

Autor: PARKER (adamparker_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 14:10:46 MET

> - 17"
> - klasa I (brak martwych pikseli)
> - czas reakcji 16ms, ew. 20ms
> - złącze DVI
> - kontrast 450:1
> - jasność 250:1
> - fajnie by było, gdyby ramka była możliwie wąska :-)
> - kąt widzenia nie jst dla mnie zbyt istotny (a może powinien?) - przy
> komputerze siedzę sam.
> Czy powinienem jeszcze na coś zwrócic uwagę? Główne zastosowanie:
> progarmowanie, prace biurowe, obróbka filmów i zdjęć - w zakresie
> amatorskim, gry, inetrnet, oglądanie filmów. Planuję na to wydać 3-4tys
> [...]

Tez polecam Ci monitory Eizo. Ja używam Eizo L557 . Kosztował mnie 3000
zł ale do moich zastosowań - internet, foto itp jest idealny. W firmie
Eizo nie ma praktycznie mowy o żadnych bad pixelach. Zresztą mają
specjalną gwarancje - 5 lat i nawet 1 zły pixel i wymiana monitora na
nowy. Wiem że to praktycznie się nie zdaża w tych monitorach. Poczytaj
testy na benchmark.pl itp. Ja nie gram raczej w żadne gry ale uwaga
monitor ten smuży podczas grania np. Kurka Wodna 3 przy przesuwaniu w
bok . Ale ten monitor jest polecany do zastosowań biurowych i posiada
TCO 03 .

PZDR
Adam