Re: Abit NF7-S - czy powinna piszczeć bez grafiki?

Autor: mrucin (mrucin_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 08:27:03 MET

Dzięki wszystkim za pomoc!
Kolega Miniu miał rację. Zmieniłem na starszy ram i poszła. Po zmianie
ustawień FSB z auto na konkretne mogłem uruchomic ją na nowych pamięciach
(Infineonach). Do czasu ponownej ingerencji w biosie :-) (paranoja!!!).
Płyta i tak co 4-5 raz po uruchomieniu potrafiła się wyłączyć lub
zresetować. Pewnie czeka mnie wizyta w serwisie :-(
Pozdr
Marcin