Re: Abit NF7-S - czy powinna piszczeć bez grafiki?

Autor: miniu (nie_miniek_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 15:11:10 MET

Sprobuj z inna koscia.
niedawno mialem podobny problem - nie chciala mi wstac NF7. Moja kosc (512
MB 400) na innym kompie dzialala, ruszal bez problemu. Jednak jak zmienilem
mu ustawienia CPU/FSB DRAM ratio w biosie, to nie chcial juz na niej
wstawac. Taka sytuacje mialem na 3 kompach. Po zmianie kosci na stara
wstawaly bez problemu.
pozdro