Re: ASUS iPANEL

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 14:15:06 MET

> ladnie tak sie unosic ???

Pytanie skierowałem do uzytkowników takowych paneli.
Kolega Paweł dostał juz ode mnie prywatnego maila z moim komentarzem swojej
dziecinnej wypowiedzi.

A swoją droga czy na tej grupie sa jakies statystyki, sondy jak na
niektórych się spotyka ??
Ciekawe jaka jest śrdnia wieku, stawiam na 17lat. Bo z tego co zauważyłem
kazdy gówniarz, który dostanie na komunie durona z leclerka i jest
podłączony do sieci od razu czuje sie masterem/overclockerem i myśli ze
wsyztskei rozumy pozjadał. Z całym szacunkiem dla trzonu tej grupy
oczywiście.

Pozdrawiam