Re: Napiecie Durona

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 14:33:51 MET

Użytkownik "Vituniu" <vituniu_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Moze dioda uszkodzona? ;)
A to czemu? nowa plyta. Stala nie w sensie, ze zaraz po starcie 42 :-) Tylko
30st, ale max 42 i ani drgnie wyzej.

> Podnosisz napiecie o jakies 20% ponad specyfikacje i jeszcze pytasz?
> Oczywiscie, ze to zaszkodzi. Pytanie tylko - jak bardzo. ;)
>
> Jesli nie zabiles go od razu, sprzet jest stabilny i sie nie
> przegrzewa, to znaczy, ze zle nie jest. :) Ale na zywotnosc
> sprzetu dodatnio to raczej nie wplynie. ;)

moje watpliwosci tycza sie tego, czy podniesienie napiecia wplywa negatywnie
TYLKO na temp. i jezeli chlodze go tak jak chlodze (do 42st) to jest OK, czy
jest jeszcze inny czynnik ryzyka.

WL