Re: LCD Klasa I

Autor: JaroMi (jaANTYSPAMquniu_at_wp.COM.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 14:29:16 MET

I ja witam!

mam - 19"
> - klasa I (brak martwych pikseli)

mam 1 czarny + 1 niebieski.... zuuupełnie nie przeszkadzają..... (jeden 1cm
od góry w okolicach środka, drugi po prawej u dołu w rogu)
Czasami "wpadają w oko" ale... tak samo jak drobinka kurzu:)

> - czas reakcji 16ms, ew. 20ms
25ms pozwala na dość swobodne granie... niestety czasami jest dokuczliwe to
rozmywanie...
 głównie tekstu przy przewijaniu, zaniku tekstu jeżeli biały na czarnym,

> - złącze DVI
jak najbardziej::)

> - kontrast 450:1

700:1
> - jasność 250:1
?? chyba 250cd/m kw.
Dobrze wyglada w sklepie, przy normalnej eksloatacji stttrrrraasznie "świeci
po oczach"

> - fajnie by było, gdyby ramka była możliwie wąska :-)
> - kąt widzenia nie jst dla mnie zbyt istotny (a może powinien?) - przy
> komputerze siedzę sam.

powinien... przy odchylaniu głowy mogą pływać kolory i jasności...

(...)kl 2 to chyba się
> poddam.

raczej się poddasz, bo zdaje się że tylko Iyjama na najwyższej klasy
monitory daje 1 kl.
 a mimo to że przy kupnie nie było żadnych błędów po dwu miesiacach
wyskoczył 1 czarny
a po nastepnym i blue...(tzn. gdy je zauważyłem:|)

> Aha - jeszcze jedno: większość monitorów ma 25ms. Czy to wystarczy do
> komfortowego oglądania wszelkich szybkich zmian na ekranie?

raczej wystarcza
 mój to Miro TD490 dałem poniżej 3kzł.n z przeznaczeniem CAD, biuro, net.
Jako telewizor sprawuje się świetnie:) i do pracy wyśmienity.
Chwalę sobie pod niebiosa:)
Pozdrawiam
JaroMi