Re: Napiecie Durona

Autor: Vituniu (vituniu_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 14:02:03 MET

> (...) Temperatura 42stC jak skala (...)

Moze dioda uszkodzona? ;)

> Overclockerzy wyrazcie opinie, bo nie zalezy mi na uszkodzeniu.
> Czy jezeli chlodzenie funkcjonuje prawidlowo, to napiecie mu nie
> zaszkodzi?

Podnosisz napiecie o jakies 20% ponad specyfikacje i jeszcze pytasz?
Oczywiscie, ze to zaszkodzi. Pytanie tylko - jak bardzo. ;)

Jesli nie zabiles go od razu, sprzet jest stabilny i sie nie
przegrzewa, to znaczy, ze zle nie jest. :) Ale na zywotnosc
sprzetu dodatnio to raczej nie wplynie. ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.