Re: Szkola Policealna

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 20:26:10 MET

> Po pierwsze to lekko NTG bo na ta grupe to raczej jakbys
> chcial studiowac elektronike.

to grupa o sprzecie a nie o softwarze i programowaniu !!!

hardware wlasnie zahacza o elektronike wiec nie wciskaj tutaj ludzia takich
TXT ...

> Informatyka obecnie jest to taki termin, ktory znaczy
> coraz mniej.

mylisz sie ... informatyka oznacza coraz wiecej ... przez to wiele osob moze
nazywac siebie z informatykiem (np. Ty).

> Ja sobie dziele informatyke na 2 kategorie:
> - prawdziwa informatka

o tej nie masz pojecia

> - informatyka zakladowego

nadajesz sie tutaj idealnie na administratora systemu ...

> Szkoly poliecalne to ksztalca raczej nie informatykow
> a 'informatykow zakladowych'.

Szkoly nie ksztalca ... to ludzie sie ksztalca sami w danym kierunku jezeli
maja ku temu jakies predysopzycje ... sama szkola nie znaczy nic jezeli
czlowiek ktory do niej chodzi nie ma pojecia o tym czego sie uczy. Nawet jak
jakims cudem ukonczy to i tak do konca zycia zostanie teoretykiem i zamiast
udzielac jakichs konkretnych informacji to bedziemy musieli czytac takie TXT

> Czyli taki pan(i) co to Windowsa zainstaluje, przy wordzie pomoze,
> polaczenie z Internetem skonfiguruje, jakas stronke w HTMLu
> zrobi (najlepiej w edytorze graficznym), itp.
>
> W zasadzie nie ma to nic wspolnego z informatyka.

a z czym ?? z gotowaniem ? z robieniem na drutach ???

> Informatyka prawdziwa jest w zasadzie tylko na uniwerkach
> i politechnikach oraz w kliku prywatnych szkolach w Polsce.
> Tutaj sie zajmuja algorytmami, programowaniem, projektowaniem
> itp.
> To wcale nie znaczy, ze kazdy po polibudzie czy uniwerku
> bedzie lepszy od kogos po szkole 'policealnej'. Ale
> przecietnie tak jest;)

ty chyba ukonczyles jakis uniwerek bo twoje TXT sa rozwalajace ... nie ma w
Polsce szkol, ktore potrafia wbic do glowy teorie i praktyke przez czas
trwania nauki ... czlowiek, ktory konczy studia obojetnie jakie by nie byly
i tak musi miec stycznosc z rzeczywistoscia i popracowac te 2-3 lata zeby mi
ec pojecie o czym mowi ...

> Do ktorej z tych dwoch grup chcialbys sie zaliczac?
> Pisales kiedys samodzielnie jakies programy
> (chociaz skrypty BASHa)?

proponuje tobie pozostac na etapie pisania skryptow:)))

> Wybieraj uwaznie.
> O ile chcesz poznac informatyke to unikaj szkol
> typu "marketing, zarzadzanie i informatyka".

ja bym unikal Ciebie jakbym chcial poznac informatyke:)))