Re: Jaki serwer kupic?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 20:17:59 MET

On Tue, 20 Jan 2004 22:05:51 +0100, "Luke" <ktaki_at_op.pl> wrote:

> Tylko koniec Red Hat'a nadchodzi.

Zamiast tego będzie zdaje się Fedora więc może nie będzie tak źle ;-).

> Backup przyjdzie robic przez sieci na inny dysk :))

> a dlaczego?

Może nie do końca poprawnie się wyraziłem. Chodzi o to, że streamer i
macierz nie powinny wisieć na jednym kanale. Ale do streamera można
też dorzucić jakiś tani kontroler SCSI np. Tekram.

> Zastanawialem sie nad tym. Jednak wyszlo ze musze dorzucic 2 tys wiecej za
> dyski i kieszen.

To jest inwestycja, ale może się opłacić w sytuacji, kiedy będziesz
wymagać od maszyny nieprzerwanej pracy.

> ? Chodzi ci o drugi zapasowy zasilacz?

Dokładnie.

--