Re: Zestawienie drugie

Autor: Marsjanin (01.2004.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 14:17:08 MET

        Witam Grupę, witam Ciebie, GLide! :-)
        Piszesz elaborat na 103 linii, a starczyłoby:

> OK. w tanszych modecomach (np. Digital i Ex2 sa/bywaja Feele) w tych
> drozszych natomiast Modecomy

Heh. Sęk w tym, że te obudowy nie mają żadnego, dostępnego dla
klienta, oznaczenia. Tylko "głupia" nazwa, i tyle - nawet mocy
znamionowej zasilacza. Przycisnę sklepikarza.

> (inna sprawa ze te modecomy jakis czas
> temu mialy niejednokrotnie w oznaczeniu modelu /fsp co jednoznacnie
> sugerowalo f=Fortrona).

Dla mnie niejednoznaczą - równie dobrze "f" jak "Feel". ;-)

> IMO nalepsza obecnie rodzina tanich plyt.

No i o to chodziło. Dzięki - ta płyta to już pewnik.

> Pasuje i bedzie ok na tej plytce.

Super.

> To niekonieczne dobry pomysl.

Hmm, mimo 5-letniej gwarancji? Cena jednak różni się sporo...

> Mimo wszystko rozejrzalbym sie za przywoitymi pamieciami - 400MHz nie
> zaszkodzi. Sam zaluje ze jakis czas temu (fakt, ze wtedy rozniece
> cenowe byly sporo wieksze) kupilem 333MHz.

OK, biorę 400 - teraz niewiele się różnią.

> Nie maja Arcticow? Sprie whisper Rock tez jest niezly, ostatecznie ten
> tez wystarczy.

Już patrzę... W cenniku nie ma. :-( Musi więc wystarczyć ten - no i
git, bo potem można poszaleć i zmienić, nic się nie stanie.

> Duuuuuuuzo stracicie kupujac 7000. Jesli maja przynajmniej od czasu do
> czasu chodzic na tym gry to 9200. Fakt ze 64bit to slabizna, ale 9200
> ma przynajmniej jednostke liczaCA T&L.

Heh, następny pogląd, i znów różny. Ty podałeś więcej szczegółów
technicznych... Heh. Dylemat mamy teraz coraz większy... Gry. Heh. Sam
gram w gry na 4 MB karcie, i *mi* wystarcza... Zobaczymy - ale dzięki
oczywiście za tę opinię.

> Jesli juz Hyunday to 790 - ma znacznie lepsze parametry niz 770.

OK.

> A w czyms w ogole jest lepszy? Porownaj ceny parametry i ostatecznie
> postaja sie znalezc monitor mozliwie najelepiej wyswietlajacy rozne
> obrazy kontrolen (geometria, zbieznoc, mora itp)

O, nie do końca. Jest jeszcze jeden czynnik, o którym zdajesz się
zapominać - awaryjność.

> Jesli Hyunday w tej samej cenie bedzie mial lepsze parametry niz
> konkurencja to wlasnie jego bym bral.

Sprawdzimy w sklepie - nic więcej tu chyba nie wymyślimy. :-)

> Kiedys robil, ale ostatnio osobiscie jakos nie trafilem na takowe.

No to Live, szczególnie że za mniejsze pieniądze, a dodatkowo z
głośnikami.

> O jakich klopotach piszesz?

Takich, jak pisali inni w tym wątku. "Gryzienie się" ustawień,
sterowników itp.

> Szybki - byle nie zaczal halasowac za bardzo, a caviary czasem
> potrafia dac sie we znaki.

Ciekawe, czy jak zacznie *wyć*, to uwzględnią to na gwarancji...

> Wolniejsza cichsza (choc nie tak cicha jak B IV) ogolnie niezly dysk.

Hmm, wolniejsza, powiadasz...

> Z paralel ATA tylko 120GB ma 8MB cache.

Czyli 2 MB. Heh, no to jednak WD, bo do tego ma 3 lata gwarancji, w
przeciwieństwie Baśki, która ma tylko rok.

> Ogolnie imo zapowiada sie spoko komp.

;-)))

> Przemysl czy nie warto dorzucic pamieci kosztem troche slabszego
> procka. Szczegolnie jesli ma to byc WinXP - 256MB absolutnie nie
> zapewnia komfortu pracy.

No właśnie, ten Windows... Przemyślimy. Ale to prawie 2× więcej.
Chyba, że może 256+128 MB... Zobaczymy.

--
<>  Pozdrawiam / Regards,  <>
<>        Marsjanin.       <>