Re: Zestawienie drugie

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 01:13:18 MET

On Tue, 20 Jan 2004 14:17:08 +0100, Marsjanin
<01.2004.usenet_at_marsjanin.tk> wrote:

>Heh. Sęk w tym, że te obudowy nie mają żadnego, dostępnego dla
>klienta, oznaczenia. Tylko "głupia" nazwa, i tyle - nawet mocy
>znamionowej zasilacza. Przycisnę sklepikarza.

Pewnie - niech otworzy i pozwoli looknac do srodka, w sumie łaski nie
robi.

>Dla mnie niejednoznaczą - równie dobrze "f" jak "Feel". ;-)

grrrrrr..... A mi z Fortron/Source

>No i o to chodziło. Dzięki - ta płyta to już pewnik.

Jak cos bedzie nie tak to mnie tu nie bylo ;-)

>Hmm, mimo 5-letniej gwarancji? Cena jednak różni się sporo...

Widzialem pamieci niemarkowe (w mniemaniu kolesia za lada), ktore
takie bardzo niemarkowe nie byly wiec moze nie bedzie to jakis szrot
tym bardziej ze jednak te 5 lat daja.

>Już patrzę... W cenniku nie ma. :-( Musi więc wystarczyć ten - no i
>git, bo potem można poszaleć i zmienić, nic się nie stanie.
Wychodze zawsze z zalozenia ze nie ma sensu 2x wydawac kase na to
samo.

>Heh, następny pogląd, i znów różny. Ty podałeś więcej szczegółów
>technicznych... Heh. Dylemat mamy teraz coraz większy... Gry. Heh. Sam
>gram w gry na 4 MB karcie, i *mi* wystarcza... Zobaczymy - ale dzięki
>oczywiście za tę opinię.
Wiec inaczej - gry typowo 2d (sa jescze takie? ;-) beda chodzic w obu
wypadkach tak samo, natomista wszystko co bedzie uzywac 3D niestety
bedzie z powodu braku T&L tracic tym wiecej im bardziej skomplikowana
geometrie i wiecej zrodel siatla bedzie sie znajdowac na ekranie.

>O, nie do końca. Jest jeszcze jeden czynnik, o którym zdajesz się
>zapominać - awaryjność.
Nie - pamietalem. Po prostu z Hyundayem nie mialem dotychcasz
wiekszych problemow - tzn nie psuly sie (zaznaczam ze z ilosciami
hurtowmi nie mialem doczynienia) Podobnie z Philipsami. W obu
wypadkach niestety mozna trafic na slabsze egzemplarze o gorszej
geometrii.

>Takich, jak pisali inni w tym wątku. "Gryzienie się" ustawień,
>sterowników itp.
Dobra - moj "niekumaty" sasiad sobie poradzil. :-D

>Ciekawe, czy jak zacznie *wyć*, to uwzględnią to na gwarancji...
Spytaj gwaranta :-)

>Hmm, wolniejsza, powiadasz...
Poawiadam, ze mam 2 i nie narzekam, a nie lubie miec wolowatego kompa.

>Czyli 2 MB. Heh, no to jednak WD, bo do tego ma 3 lata gwarancji, w
>przeciwieństwie Baśki, która ma tylko rok.
No to kup 120GB :-) Cichy komp to fajna sprawa.

>No właśnie, ten Windows... Przemyślimy. Ale to prawie 2× więcej.
>Chyba, że może 256+128 MB... Zobaczymy.
Jesli nie upierasz sie przy XP (b. pozytywnie) to instaluj 2000. Nawet
nie mysl o rodzinie 9x.

Pozdero
GLide