Re: Zestawienie drugie

Autor: Marsjanin (01.2004.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 14:02:18 MET

        Witam Grupę, witam Ciebie, biela! :-)
        Piszesz elaborat na 59 linii, a starczyłoby:

> Do tej mobo mozesz wlozyc nawet athlona 3000. Osobiscie wzialbym durona 1.8
> (sentyment;)).

E, tam, sentymenty... Płyta yummy!

> Poszukaj parametrow tego coolera. Obroty powinny byc max 3tys, glosnosc
> mniej niz 30dB.

Heh, IMHO nie warto. Potem się zastanowimy... Zresztą, może za tą cenę
być cicho, ale na początku. P co do użytkowania, trzeba by pewnie
przejrzeć archiwum tej grupy... A do tego ten wentylatorek kosztuje za
mało, żeby mi się chciało. ;-)))

> : Radeon 9200SE 64bit 64 MB + TV-out
> : 212 zł
> : lub:
> : Radeon 7000 64 MB + TV-out DDR
> : 176 zł
> Do gierek to te kart sie srednio nadaja...

Wiem o tym doskonale.

> zaoszczedz na obudowie(wbrew
> pozorom wiekszosc Codegenow dziala dobrze:)) albo procku i doloz do grafiki
> 128bitowej.

O, nie nabierzesz mnie. Twój pogląd jest tu chyba wyjątkiem... Zresztą
- sam ostatnio spaliłem tani zasilacz, za pomocą, uwaga... P 200 MHz,
32 MB RAM, 4 MB RAM VGA, 2×HDD (chodził jeden, drugi miał silnik
wyłączony (po 15. minutach)), 2×CDROM (chodził też jeden). I tak po
nocy zasilacz zmarł. Pewnie kopało się coś w nim wcześniej, jednak nie
dawał o tym żadnych znaków.

> : Czym różnią się powyższe modele? Chcielibyśmy ten tańszy - jak wiele
> : tracimy na osiągach?
> Osiagow to nie zawiele w jednej i drugiej. Jezeli Ci nie zalezy na gierkach
> to bierz slabszy

OK, chyba tak właśnie zrobię. Dzięki.

> : Creative Inspire P580 + SB Audigy BOX
> : ok. 475 zł
> : lub:
> : Creative Inspire P580 + SB Live! 5.1 box
> : 438 zł
>
> Jezeli jestes zwykly userem i nie sluchasz namietnie mp3 na kompie, to
> proponuje uzyc dzwiekowki zintegrowanej.

Przykro mi, że nie przeczytałeś całego wątku. :-(

> pamiec niemarkowa moze sie gryzc z mobo ale jezeli ci to skladaja w sklepie
> to dobiora dobra.

No to chyba wezmę no-name. Gwarancja i tak jest na 5 lat.

--
<>  Pozdrawiam / Regards,  <>
<>        Marsjanin.       <>