Re: ktory dysk

Autor: MG (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 12:07:32 MET

Użytkownik "SimonX" <sbronko_at_tlen.pl.SPAMOBIJ:-)> napisał w wiadomości
> aha - na komputerze glownie gram i obrabiam zdjecia w PS

ja bym wzial Maxtora glownie ze wzgledu na wieksza ilosc cache'u a robi to
dosc wyrazna roznice w predkosci, jesli obrabiasz zdjecia w PS a nie masz
np.1GB RAMu to z pewnoscia odczujesz roznice w predkosci HDD

jednak najwazniejsza kwestia jest gwarancja - wez ten ktory dostaniesz z
3-letnia (podejrzewam, ze na tego Maxtora wlasnie taka dostaniesz), dysk to
urzadzenie mechaniczne i dosc podatne na uszkodzenia

glosnosc ma takze znaczenie, ale jak dla mnie to wszystkie obecne dyski sa
na tyle ciche, ze jest to sprawa praktycznie pomijalna - mialem wczesniej 2
WD, teraz pracuje na Seagate i ich glosnosc nie robi mi specjalnej roznicy,
chociaz Barracuda pracuje nieco ciszej

a poza tym nie ma sie co sugerowac danymi producenta odnosnie parametrow
pracy konkretnych modeli - prawda o nich i tak wychodzi dopiero podczas
dokladniejszych testow

pozdrawiam
morpheus