zasilacze HuntKey - czy warto przepłacać

Autor: TomaSz. (coregatabs_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 12:06:44 MET

Sprzedawca usiłował mi wczoraj wcisnąć zasilacz
HuntKey HK300-XP 300W, PFC. SATA. Silent - cena 260 zł
        napięcia
+3,3V -- 22A | +5V -- 32A | +12V -- 18A

Po rozejrzeniu się po necie znalazłem taki model
HuntKey BS3000 300W sATA Silent 21dB za 100 zł
        napięcia
+3,3V -- 20A | +5V -- 28A | +12V -- 16A

Parametry różnią się niewiele, raptem o parę procent,
natomiast cena drugiego jest zdecydowanie ładniejsza.
Minusem jest brak systemu pasywnego, natomiast
plusem możliwość podpięcia do niego monitora.

I moje pytanie - czy warto płacić za PFC 160 zł więcej ?

Komp ma być na Solteku SL-75FRN2-RL z Bartkiem 2,5 GHz,
1 dysk sATA, 1 ATA, 2 napędy optyczne, grafika ATi 9200.,
nie zamierzam go podkręcać do pierwszego dymu.

TomaSz.
"Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją,
zapadłaby nad światem wielka cisza." [A. Einstein]