Re: Jaki monitor LCD czy CRT do takich zastosowań ...?

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 12:01:44 MET

Użytkownik "FORD" <gfgf_at_gfgf.com> napisał w wiadomości
> A to dlaczego?
Bo np. spróbuj odpalić coś pod DOSem... na tanim LCD....
lub zmień rozdzielczość np Quake na 800x600.
Tylko te droższe >3000zł potrafią obraz przeskalować do szerokości ekranu,
A za tę kwotę można kupić porządny monitor 22 calowy.

> W powijakach powiadasz? Technologia znana od 10 prawie lat?
Tak, skoro producent uważa, że jak nie pali Ci się czerwony kolor
w kilku pixelach za normalną rzecz... i nie uznaje reklamacji...
Po drugie co to za rozdzielczość 1280x1024 dla człowieka pracy,
który musi otworzyć kilka okien czy zajmować się obróbką np. grafiki,
czy pisaniem programów...

A LCD dla domowego użytku? Po co płacić 3-4 razy drożej za panel?
Aby "poszpanować" przed kolegami?

Sam testowałem na przełomie roku LG FLATRON L1810B
przez dwa tygodnie i powiem szczerze wolę 2 razy tańszą 19" Philipsa.
ax