Chłodzenie wodne

Autor: PriSM \(Michał Łukaszek\) (prism_at_ds14.agh.edu.pl_NOSPAM)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 23:17:23 MET

Witam,

Mam może trochę śmieszne pytanie, ale założyłem sobie ostatnio wodne
chłodzenie z cpc.pl no i zgodnie z ich zaleceniami kupiłem u nich polimer
antyglonowy blablabla no i dodałem tego do wody destylowanej, której używam
to chłodzenia.

Pytania:
1) czy można zastosować borygo które stosuje się w chłodnicach?
2) jeśli odpowiedź na 1 jest negatywna, czy ktoś orientuje się co to za
związek chemiczny ten polimer, i czy można go kupić gdzieś indziej
(=taniej?).

Dzięki za odpowiedzi.

--
pozdrawiam, PriSM (Michał Łukaszek)