Re: Chłodzenie wodne

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 23:56:03 MET

Użytkownik "PriSM (Michał Łukaszek)" <prism_at_ds14.agh.edu.pl_NOSPAM>
napisał w wiadomości news:buf0je$dun$1_at_news.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam może trochę śmieszne pytanie, ale założyłem sobie ostatnio wodne
> chłodzenie z cpc.pl no i zgodnie z ich zaleceniami kupiłem u nich
> polimer antyglonowy blablabla no i dodałem tego do wody destylowanej,
> której używam to chłodzenia.
>
> Pytania:
> 1) czy można zastosować borygo które stosuje się w chłodnicach?
> 2) jeśli odpowiedź na 1 jest negatywna, czy ktoś orientuje się co to
> za związek chemiczny ten polimer, i czy można go kupić gdzieś indziej
> (=taniej?).

> [...]
A czy przy okazji nie podałbyś nam jakichś bliższych informacji nt.
Twojego zestawu? Ostatnio widzę jest spore zainteresowanie chłodzeniem
wodnym. Jeśli możesz - napisz jaki masz zestaw / procesor (taktowanie,
napięcie, przetaktowanie) oraz jakie temp. osiąga procek przy normalnej
pracy / obciążeniu.

Pozdrawiam
Kobi

--
Epox 8RDA3I / Duron 800MHz / TwinMOS 256MB PC-3200 7-3-3-2
Gainward GF3Ti/450 GS 175_at_250 / 400_at_520 / Chieftec HPC-360