Re: Chłodzenie wodne

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 13:05:57 MET

Użytkownik "PriSM (Michał Łukaszek)" <prism_at_ds14.agh.edu.pl_NOSPAM> napisał
w wiadomości news:buf0je$dun$1_at_news.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam może trochę śmieszne pytanie, ale założyłem sobie ostatnio wodne
> chłodzenie z cpc.pl no i zgodnie z ich zaleceniami kupiłem u nich polimer
> antyglonowy blablabla no i dodałem tego do wody destylowanej, której
używam
> to chłodzenia.
>
> Pytania:
> 1) czy można zastosować borygo które stosuje się w chłodnicach?
> 2) jeśli odpowiedź na 1 jest negatywna, czy ktoś orientuje się co to za
> związek chemiczny ten polimer, i czy można go kupić gdzieś indziej
> [...]

Jak chcesz miec gwarancje, to lepiej kupywac u nich, jak bedzie po
gwarancji, to borygo jest bardzo dobre. Przez pierwszy rok wogule nie
uzywalem tego polimeru (bo wtedy go nie mieli i nie kazali). Mam juz to
chyba 2,5 roku i wymienilem pompke 1 raz na gwarancji (i to oni najpierw
przyslali mi nowa, a ja odeslalem im stara po zamontowaniu nowej - co mnie
bardzo ucieszylo) i po gwarancji znow raz, teraz dolewam borygo, bo cos
zielonego zaczelo mi sie na rurkach osadzac, a po dolaniu borygo zmienilo
sie na brazowe, ale zestaw dziala i przypomniales mi tym postem, zeby
sprawdzic poziom wody (ostatnio dolewalem w wakacje chyba).

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl