Re: Chłodzenie wodne

Autor: mishka (mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 09:34:14 MET

> Pytania:
> 1) czy można zastosować borygo które stosuje się w chłodnicach?

Ja myśle że chodzi o to żeby ciecz którą wypełniasz zestaw nie
przewodziła prądu, byłą pozbawiona związków mineralnych które mogą
obsadzać kamień wewnątrz oraz nie sprzyjała rozwojowi glonów - pewnie po
to te dodatki.

Najlepiej zapytaj u źródeł - czyli w firmie CPC - oni pewnie robili
jakieś experymenty.

BTW.
Czy ktoś może zna (testował) to:
http://www.silent-cooler.pl/product_info.php?products_id=57

zestaw jest ciekawy bo ma radiator (zamiast 10m rury)
i mieści się w obudowie (MIDI ATX)

niestety 2x droższy od CPC
nie mniej cena w dalszym ciągu pozostaje zachęcająca

mishka