Re: radeon 9200 i start kompa

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:53:02 MET

Nieustraszony(a) niczym ktos napisał(a):

> PS. Czy to tylko dotyczy Radeona 9200 128MB firmy Sapphire, czy moze ktos
> ma to tez na innych Radkach 9200...

Ja miałem to samo na radku 9200 ale "lepszej" firmy czyli PowerColor,ale
tylko w przypadku używania wyścia DVI (podłączony panel LCD z takowymż)
Na anlogu było OK.Sprawa dziwna i rozwiązałem ją reklamując kartę.Dostałem
inną ale Saphire i ta chodzi dobrze.A żeby było śmieszniej to na trzy
zakupione karty, dwie tak właśnie się zachowywały.Po uruchomieniu komputera
widoczne było dopiero okno logowania (W2K).Do biosu mogłem wejść po
odłączeniu fizycznie kabla cyfrowego i podłączeniu na D-sub.Coś w tym jest
jednak.Podejrzewam producentów kart o jakieś niedoróbki lub stosowanie
elementów o rozjechanych parametrach.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!