problem z programem na CD

Autor: conkon (conkon_at_o2.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:47:04 MET

Mam program na CD, który nie chce mi wystartować, jest to raczej malo znana
plyta edukacyjna takze podanie nazwy chyba niewiele zmieni. Po instalacji
programu na twardym dysku i uruchomieniu go komputer zachowuje sie w
nastepujacy sposób:

1) Przez chwile zbiera sie w sobie, proboje chyba cos odczytac z dyskietki
bo cos tam trzeszczy i wyswietla sie komunikat:
    "A fatal error has occured. Click OK to quit"

2) Po nacisnieciu OK wyswietla sie drugi komunikat, ktory w naglowku ma
"Microsoft Visual C++ Runtime Libary"; jego tresc to: Runtime Error!
Program: [tutaj sciezka dostepu do programu] abnormal program termination;
naciskam OK i na tym koniec

Moj system operacyjny to Win 98. Ogolnie wiem ze to troche glupawe pytac o
takie rzeczy, ale na prawde nie moge nic wymyslic, a program jest mi dosc
potrzebny. Jak ktos ma jakis pomysl to niech pisze.