Re: radeon 9200 i start kompa

Autor: ktos (ktos_at_sdf.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 16:44:02 MET

> U mnie to samo, z tym że do biosu wchodze normalnie naciskacjąć del
> zaraz po włączeniu komputera(przy czarnym ekranie). Do tej pory myslałem
> że to monitor po prostu później startuje, ale z tego co piszecie to wina

Nie no jednak mi tez wchodzi do biosu...ale dziwne to jakies.

> radeona. Dla mnie nie jest to jakiś problem, ale sprawa ciekawa

Nie wiem, moze to nie jest jakis problem dopoki komputer dziala bez
problemow.
Ja bym wolal widziec ewentulane komunikaty o bledach...
Mysle, ze w ramach gwarancji moge go oddac, nie?

Pozdrawiam

PS. Czy to tylko dotyczy Radeona 9200 128MB firmy Sapphire, czy moze ktos ma
to tez na innych Radkach 9200...