Re: radeon 9200 i start kompa

Autor: vandariel (vandariel_at_usun_to.wp.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 00:50:38 MET

> Coś w tym jest
> jednak.Podejrzewam producentów kart o jakieś niedoróbki lub stosowanie
> elementów o rozjechanych parametrach.

Przysłuchuję się dyskusji i zaczynam zastanawiać się, na ile
mój "problem" jest z tej samej beczki. Na R9500 w trakcie
bootowania, zanim pojawi się ekran powitalny xp, mam
skaczące literki - coś jakby odświeżanie zwariowało; do biosu
mogę wejść, ale aż oczy bolą, tak skacze. Boję się, że to
dotyczy standardowych trybów pracy EGA/VGA czy jak je
tam zwać i cały dos może tak wyglądać (jeszcze nie sprawdzałem).
Myślę, że to, co mój stary monitor wyświetla niepoprawnie,
Wasze zwyczajnie omijają, dając czarny obraz. Ciekawostka.

Pozdrawiam
v.

PS. Na tv-out wszystko w tym samym momencie widać poprawnie.