Re: Audigy Player vs. Audigy 2 - czym się różnią?

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:32:50 MET

Użytkownik Krzysztof Kudłacik napisał:
> Właśnie mam takie naiwne pytanie: czym różnią się karty dźwiękowe
> Creativ'ea: Creative SB Audigy Player oraz Creative SB Audigy 2 - a
> konkretnie: co się ukrywa pod terminami "Player" i bez tego oznaczenia -
> czyli sama "2"?
> Sory za taką lamerię, ale naprawdę nie znam się tych niuansach ;))
> Będę wdzięczny za jakieś zdroworozsądkowe wyjaśnienie lub wskazanie URL
> gdzie to jest wyłożone kawa na ławę. Thx

Po pierwsze Audigy i Audigy 2 to dwie rozne karty. Obie wystepuja w
kilku odmianach, m.in. Player, Platinum, Platinum Ex i byc moze jeszcze
jakies. Player to najprostszy wariant. Platinumy sa duzo drozsze ale
lepiej wyposazone.

A jesli chodzi o roznice miedzy Audigy i Audigy 2, to w skrocie Audigy 2
obsluguje glosniki 6.1 (Audigy tylko 5.1), ma lepsze przetworniki
(podobno) i jeszcze pare drobiazgow. Szczegoly na www.soundblaster.com