Re: radeon 9200 i start kompa

Autor: GrzeGorz (ggUSUN_at_TOpoczta.gazeta.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 15:50:07 MET

ktos napisał(a):

> Witam,
> zakupilem wlasnie Radeona 9200 Sapphire i pewien problem podczas startu
> komputera.
> Mianowicie od momentu uruchomienia komputera nie widze nic na ekranie (nie
> moge tez wejsc do BIOSu) az nie wystartuje system operacyjny. Dopiero
> podczas uruchamiania XP pojawia sie cos na monitorze...
> Spotkal sie ktos z tym?

U mnie to samo, z tym że do biosu wchodze normalnie naciskacjąć del
zaraz po włączeniu komputera(przy czarnym ekranie). Do tej pory myslałem
że to monitor po prostu później startuje, ale z tego co piszecie to wina
radeona. Dla mnie nie jest to jakiś problem, ale sprawa ciekawa

--
Pozdrawiam
GrzeGorz