Re: Jak to wypalic...?

Autor: Awex (awex_at_drama.tnijto.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 16:30:14 MET


Ostatnio, DJ o adresie djank_at_karwiny.multicon.pl napisał(a)
artykuł bubgqr$8k5$1_at_korweta.task.gda.pl o tresci:
> Witam,
>
> Sorry że byc moze jest to NTG, ale nie wiedzialem gdzie z tym pojsc.
> Ściagnalem z internetu grę w nastepujących plikach:
>
> Unreal 2 - The Awekening CD1.ccd 772B
> Unreal 2 - The Awekening CD1.cue 92B
> Unreal 2 - The Awekening CD1.img 745MB
> Unreal 2 - The Awekening CD1.sub 30,4MB
>
> druga plytka:
>
> Unreal 2 - The Awekening CD2.ccd 772B
> Unreal 2 - The Awekening CD2.cue 92B
> Unreal 2 - The Awekening CD2.img 725MB
> Unreal 2 - The Awekening CD2.sub 29,6MB
>
> Jakie plytki zastosować do wypalania (700MB czy 800MB) oraz po co są
> pliki *.ccd i *.sub? Czy wystarczy użyć pliku obrazu .cue żeby
> poprawnie wypalić plik *.img (tak jak z plikiem *.bin) czy trzeba
> zastosować inną metodę?

www.cdrinfo.pl szukaj nagrywanie obrazu plyty

-- 
+ A.S.K. Drama Administrator
+ Łukasz Galonska - Awex
+ www.drama.pl awex(at)drama.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 12:54:46 MET DST