Jak to wypalic...?

Autor: DJ (djank_at_karwiny.multicon.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 15:28:44 MET


Witam,

Sorry że byc moze jest to NTG, ale nie wiedzialem gdzie z tym pojsc.
Ściagnalem z internetu grę w nastepujących plikach:

Unreal 2 - The Awekening CD1.ccd 772B
Unreal 2 - The Awekening CD1.cue 92B
Unreal 2 - The Awekening CD1.img 745MB
Unreal 2 - The Awekening CD1.sub 30,4MB

druga plytka:

Unreal 2 - The Awekening CD2.ccd 772B
Unreal 2 - The Awekening CD2.cue 92B
Unreal 2 - The Awekening CD2.img 725MB
Unreal 2 - The Awekening CD2.sub 29,6MB

Jakie plytki zastosować do wypalania (700MB czy 800MB) oraz po co są pliki
*.ccd i *.sub? Czy wystarczy użyć pliku obrazu .cue żeby poprawnie wypalić
plik *.img (tak jak z plikiem *.bin) czy trzeba zastosować inną metodę?

Pozdrawiam



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 12:54:45 MET DST