Re: monitory LCD

Autor: shado (shado_at__@poczta.neostrada.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 16:31:15 MET

Kolezka Alti <nie.podaje_at_na.grupach.dys> pod wplywem natchnienia
popelnil co nastepuje:
> Użytkownik "krzychu" <krzychu_at_poczta.okay.pl> napisał
>
> Na moj nos to poszly w dol. Moze najtansze to seie roznie waha bo nowe
> technologie itd ale takie ze sredniego zakresu cenowego ida i beda
mysle ze to nie do konca tak jest
moja narzeczona kupila monitor nfrena w wakacje za 1250zl, w padzierniku kosztowal juz 1350, a teraz kosztuje 1500zl
ten sam monitor a tym samym sklepie
cos chyba jest na rzeczy....

--
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"