Re: Jak podpiąć telewizor do komputera ?

Autor: Tom (niewpisze_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 16:29:00 MET

hey
mam taka sytuacje
karta ATI RADEON 7000, z wyjsciem S-Video,
dodatkowo mam przelotek S-Video na chich, i wpinam do TV poprzez EUROlacze,
i to cala filozofia, co do softu, hmm znajomy korzysta z TV-Toola, nie
wiem po jakiego ciorta zreszta TvTool chyba nie wspiera karta z chipsetem
ATI,
ja to robie prosciej, ustawienie ekranu>zaawansowane>ekran>
tam mam dwa monitory oraz telewizor, wystarczy na Telewizorku klinkac i
obraz juz jest, acha w TV mam ustawione na AV,

tak jest w karcie AT RADEON7000,
nie wiem jak z innymi karta, mysle ze podobnie,
jesli masz karte z chipsetem NVIDIA to Tvtool zadziala,

ja sie tym badziewiem nie bawilem, pisze ze nie obsluguje kart z ATI, a ja
nie bede kombinowal, bo po co jak tozna osciagnac w inny sposob;)
[pzdr
Tomt