Re: Jak podpi±æ telewizor do komputera ?

Autor: perzot_at_space.pl
Data: Sat 17 Jan 2004 - 16:29:56 MET

U¿ytkownik "zbyszeq" <zbyszeq_at_op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Jak podpi±æ telewizor do komputera po to zeby np obejrzec film ? Mam karte
> grafiki z wyjsciem tv-out (s-video) i po po³±czeniu do tv nie dziala czy
> potrzebny jest do tego jakis program ?

w ustawieniach ekranu (tak to sie chyba nazywa w windowsach bo mniemam, ze
wlasnie windowsa uzywasz) w zakladce ustawinia->zaawansowane gdzies
musi byc rodzaj wyjscia, tzn czy obraz ma isc na monitor, tv czy na oba.
Poszukaj tez opcji klonowania obrazu i dzielenia go

pozdrawiam