Re: Jak podpi±æ telewizor do komputera ?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 17:20:57 MET

U¿ytkownik "zbyszeq" <zbyszeq_at_op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Jak podpi±æ telewizor do komputera po to zeby np obejrzec film ? Mam karte
> grafiki z wyjsciem tv-out (s-video) i po po³±czeniu do tv nie dziala czy
> potrzebny jest do tego jakis program ?

Trzeba ustawiæ "telewizor" w opcjach sterownika karty w zak³adce wyboru
monitora. Je¶li masz detonatory to poszukaj w opcjach. Mo¿na zrobiæ jeszcze
pro¶ciej. ¯eby te opcje by³y aktywne trzeba fizycznie pod³±czyæ tv -je¶li
nie w³o¿ysz kabla w karcie grafiki to nie edzie tych opcji. I jeszcze
jedno - mo¿na sprawdziæ czy dzia³a jeszcze pro¶ciej - od³±cz monitor, a
pod³±cz TV i w³±cz komputer. Domy¶lnie powinno wykryæ ¿e monitorem jest TV.
Przynajmniej u mnie tak jest i wydaje mi siê ¿e tak bêdzie na wszystkich
kartach (nie wiem - nie sprawdza³em)