Re: wentylator w radeonie

Autor: marcin (bartleby_at_nospam_gazeta.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 16:23:27 MET

> BTW skąd wiesz, że jestem we Wrocławiu? :)
>- -

nie wiem , pomyslalem ze jak sa we Wrocku to pewnie sa wszedzie tam gdzie
jakas gielda komp. :)

> Tylko, że ten wiatrak jest cholernie mały i od początku chciałem go
wmienić na
> większy (==cichszy).

no te na radkach 9100 szafirach sa znane z tego ze wyja i sypia sie szybko
:( ja najpierw po prostu odkrecilem stary wiatraczek i do radiatora
przymocowalem prowizorycznie sam wiatraczek od starego prntium 1 :) a
pozniej wycialem sobie z plexi cos w rodzaju karty PCI , zrobilem w tym
ladna dziure dokladnie na przeciwko rdzenia i przykleilem wiatwak 8x8
zasilany z plyty . cisza spokoj i ladnie podkrecona karta :)

 Czyli jeśli chciałbym zdjąć wiatrak, zostawić radiator
> i dmuchać zalmanem to nic z tego?

wszystko OK jesli znajdziesz sposob na dmuchanie z malej odleglosci na stary
radiator na rdzeniu , w razie watpliwosci zapuszczasz na godzinke czy dwie
3Dmarka i jak nie padnie to jest spox. Moze pomysl nad wygieciem tego
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=19956697 tak co by dmuchalo prosto
na rdzen ? Nie wiem czy tak sie da bo nie mialem tego w reku. I to nie jest
moja aukcja :)

marcin