Re: wentylator w radeonie

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 16:27:57 MET

On 2004-01-16, marcin <bartleby_at_nospam_gazeta.pl> wrote:
> no te na radkach 9100 szafirach sa znane z tego ze wyja i sypia sie szybko
>:( ja najpierw po prostu odkrecilem stary wiatraczek i do radiatora
> przymocowalem prowizorycznie sam wiatraczek od starego prntium 1 :)

Jeżeli mieszkasz we Wrocławiu, to czy mógłbyś podać mi adres serwisu gdzie będą
ogli "naprawić" mi tak wentylator za kwotę mniejszą niż cena nowego Radeona? :)

Jestem w tym mieście od dokladnie 2tyg i nie znam jeszcze zbyt wielu miejsc.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies