Re: wentylator w radeonie

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 15:52:35 MET

On 2004-01-16, marcin <bartleby_at_nospam_gazeta.pl> wrote:
> Takie przykrecane wiatraczki mozesz kupic np. we Wroclawiu na gieldzie i po

BTW skąd wiesz, że jestem we Wrocławiu? :)

> Radiator na karcie jest
> przyklejony zazwyczaj przez sapphire przyzwoicie i mozna go oderwac po
> wczesniejszej "kuracji" w zamrazalniku

ok, to niech zostanie

> Osobiscie polecam
> kupic sam wiatraczek i zastapic nim uszkodzony .

Tylko, że ten wiatrak jest cholernie mały i od początku chciałem go wmienić na
większy (==cichszy).

> Jesli mowisz o zalmanie o ktorym ja mysle to nic z tego bo on wydmuchuje
> gorace powietrze z nad czy pod karty a nie dmucha na rdzen.

Właśnie o nim myślałem. Czyli jeśli chciałbym zdjąć wiatrak, zostawić radiator
i dmuchać zalmanem to nic z tego?

> Karta musi miec chlodzenie i nie powinna pracowac bez wiatraka wiec nie
> wysilaj jej nawet ze zdjetym boczkiem obudowy , to juz i tak dziwne ze nie
> masz zwiechy za zwiecha albo ze wrecz nie poszla z dymem.

Bo wiatrak pracuje, tylko bez 2 skzydełek.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies