Re: wentylator w radeonie

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 15:50:46 MET

Jacek Popławski claimed:
> Nie mam czasu na gwarancję, potrzebna mi karta, a obecnie żeby coś odpalić
> graficznego muszę zdjąć obudowę. Chyba kupię tego Zalmana dołączanego do slotu,
> pytanie czy ten "radiator" może zostać? Jak odkręce wiatrak to niczego nie
> bęzie mu brakowało?

Będzie brakowało nawiewu. Tzn. mi jak się wiatrak zatrzyma to karcie nie
wystarczy "radiator" (do grania).

Z drugiej strony szkoda kasy imho na bajeranckie chłodzenie (btw: podaj
na grupę o którego zalmana chodzi, może się okazać że się nie nadaje),
mnie wystarcza wiatraczek zdjęty z amd k6 ze zmniejszonym napięciem.
Niestety gniazdo wiatraczka na karcie nie dostarcza dość napięcia, żeby
normalny 12V wiatrak ruszył.

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
One of these days, I'm going to spin, and spin, and spin