Re: wentylator w radeonie

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 13:47:58 MET

On 2004-01-16, Marcin Wojtczuk <we-steal-from-artists_at_riaa.com> wrote:
> Rozumiem że realizacja gwarancji nie wchodzi w grę, tak ? Bo to się
> kwalifikuje do takiej naprawy.

Nie mam czasu na gwarancję, potrzebna mi karta, a obecnie żeby coś odpalić
graficznego muszę zdjąć obudowę. Chyba kupię tego Zalmana dołączanego do slotu,
pytanie czy ten "radiator" może zostać? Jak odkręce wiatrak to niczego nie
bęzie mu brakowało?

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies