Re: Już nie wiem o co chodzi (AMD + pł. gł.)

Autor: Krzysiek (akmes_at_kalisz.home.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 15:52:59 MET

Użytkownik "krzyś" <Kubus_at_puchatek.com> napisał w wiadomości
> I tacy 'naókofcy' składają innym 'tanie' komputery.
> Podziwiam kupujących od takich niedouków sprzęt.

Jak bym chciał sprawdzić pisownie to wcisnął bym F7 (sprawdzanie pisowni) a
nie pisał na grupę pl.comp.pecet , więc jak doszukujesz się błędów
ortograficznych to przenieś się na inną - odpowiednią grupę.

Fakt popełniłem błędy, ale po pierwsze wszyscy popełniają błędy a po drugie
pisałem ten post totalnie wkurzony że ten sprzęt nie działa.
A jeśli oceniasz wiedzę techniczną na podstawie błędów ortograficznych to
tylko mogę pogratulować.

Proponuję abyś lepiej nie pisał nic (nie popełnisz żadnego błędu) niż masz
pisać tekst nie związany z tematem.

Krzysiek